Coccodrillo sprzedaje więcej w sieci


Przychody z polskiego kanału e-commerce marki Coccodrillo wzrosły w lipcu o 20 proc. r/r
Właściciel marki wypracował w lipcu 13,2 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej. W tym samym okresie przychody z polskiego kanału e-commerce ukształtowały się na poziomie 1,5 mln zł. Oznacza to odpowiednio spadek o 2 proc. i wzrost o 20 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku
- Ze względu na bardzo wysokie temperatury notowane w lipcu, miesiąc ten nie sprzyjał zakupom. Pomimo tego sprzedaż w polskich sklepach utrzymała się na dobrym poziomie. Nasze kolekcje cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, a my intensywnie pracujemy nad kolejnymi, które,mamy nadzieję, ponownie trafią w gusta naszych klientów– powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (68%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.