Coccodrillo szykuje globalną ekspansję


Nowe sklepy nie tylko w Polsce, ale też m.in. w Czechach, Rumunii, czy Arabii Saudyjskiej – to plan CDRL na przyszły rok. Bardzo ważny będzie też rozwój sprzedaży internetowej. Spółka podała wyniki sprzedaży w polskich sklepach, w 2015 r. wzrosła ona o 15 proc. do 122,35 mln zł.
W samym grudniu przychody właściciela marki Coccodrillo w polskich sklepach wyniosły 12,93 mln zł i były o 10 proc. wyższe od osiągniętych przed rokiem.
Spółka zanotowała też doskonałe wyniki sprzedaży internetowej. W grudniu wzrosła ona o 229 proc. do 985 tys. zł, w całym roku o 45 proc. - do 7,75 mln zł. Sprzedaż w internecie znacznie szybciej rosła w II połowie roku, po otwarciu nowej wersji sklepu coccodrillo.eu.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.