2015 rok upływa w CHI Polska pod znakiem intensywnej ekspansji, a tym samym na poszukiwaniu nowych lokalizacji. Finalizowany jest także proces rebrandingu, w ramach którego marka Costa Coffee  pojawia się w kolejnych miastach Polski. Obecnie w całej Polsce jest niemal 80 kawiarni z tym szyldem, w tym ponad 50 w Warszawie. - To plasuje nas na pozycji lidera na polskim rynku kawiarnianym. Na ten rok finansowy (do lutego 2016 r.) mamy ponadto zaplanowane otwarcie w sumie 6-7 nowych kawiarni. Do końca lutego zarządzać będziemy zatem siecią ok. 115 lokali Costa Coffee w 18 miastach Polski oraz 220 punktów Costa Express – wylicza Michał Nowak, Property & Expansion Director, CHI Polska.

Poszukując nowych lokalizacji, firma przygląda się różnego typu obiektom. - Interesujące są dla nas ulice handlowe i biurowce, ale także inne segmenty komercyjnego rynku nieruchomości, jak centra handlowe, dworce kolejowe czy osiedla mieszkaniowe - dodaje.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL