PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Czas na digitalizację centrów handlowych

Czas na digitalizację centrów handlowych
Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 16 cze 2020 12:07

Ignorancja to największy grzech dzisiejszych czasów – wielcy gracze internetowi zainwestowali w platformy i to przyniosło rezultaty. Pora wprowadzić zmiany także w obiektach handlowych - uważa Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 16 cze 2020 12:07

Grzegorz Mroczek podkreśla, że już od dłuższego czasu branża dostrzega ogromną potrzebę stworzenia przestrzeni omnichannel po stronie projektów handlowych - i to w szerokim zakresie.

- Kilkanaście lat temu, ze względu na wysoki popyt, wystarczyło być właścicielem obiektu handlowego – niepotrzebne były dodatkowe aktywności. Jednak trwająca i pogłębiająca się zmiana uwarunkowań rynkowych wymaga również zmiany myślenia i mentalności obu stron biznesu zarówno najemców, jak i wynajmujących oraz wzięcia odpowiedzialność za funkcjonowanie projektów handlowych. My jako właściciele, asset managerowie i zarządcy powinniśmy dołożyć starań, aby projekty handlowe były atrakcyjne dla elektronicznych użytkowników - mówi.

Wiceprezes CREAM Property Advisors tłumaczy, że firma właśnie zadebiutowała z rozwiązaniem mobilnym w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim. - Długo pracowaliśmy nad tym, aby znaleźć narzędzie elastyczne i responsywne jednocześnie, jak znany wszystkim Facebook. Aplikacja centrum handlowego musi żyć codziennością, konieczne jest jej wzbogacanie i bieżące aktualizowanie nie tylko przez zarządcę, ale także przez najemców – to głównie ich oferta sprawia, że aplikacje są atrakcyjne dla klientów. W przeciwnym razie takie rozwiązanie się nie sprawdzi - wyjaśnia.

Zwraca uwagę, że aplikacje mobilne centrów handlowych praktycznie w 100 proc. działają na rzecz najemców. - Liczymy więc na ich zaangażowanie i współpracę przy tego typu projektach. Obecnie jesteśmy w fazie testów i planujemy digitalizację kolejnych obiektów, którymi zarządzamy. Oferujemy tę usługę również innym naszym partnerom biznesowym w ramach pakietu C-RTM, czyli CREAM Real Time Marketing - mówi Grzegorz Mroczek.

Podsumowuje, że pandemia obnażyła słabości centrów handlowych. Jedną z nich jest zaniedbanie w kwestii łączenia kanałów sprzedaży. Dziś jest szansa, aby nadrobić zaległości i przygotować się lepiej na zmieniające się realia branżowe, społeczne i ekonomiczne.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.186.117
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!