Czas na Herbatę dojrzewa z rozmachem


Czas na Herbatę obchodzi 17 września 21. urodziny. Sieć wkracza w dorosłość w stylu amerykańskim z ambitnymi planami. W tym roku chce się przeprowadzić do nowej centrali we Wrocławiu z czterokrotnie większą powierzchnią magazynową oraz pięciokrotnie większą produkcyjną. – Za kilka dni otworzymy w Warszawie drugi sklep w Wola Parku. Z kolei 25 października planujemy dwie premiery: w Atrium Targówek w Warszawie oraz galerii Libero w Katowicach. Dwa dni później Czas na Herbatę pojawi się w Nowej Stacji Pruszków – zapowiada Marta Głowska, dyrektor ds. rozwoju sieci Czas na Herbatę.
Czas na Herbatę mocno stawia na rozwój w Warszawie.
- Jesteśmy już w wielu dobrych lokalizacjach w Warszawie. Będziemy również w Galerii Młociny, bo cała aglomeracja warszawska jest dla nas bardzo atrakcyjna. Bardzo chcielibyśmy mieć sklep w Galerii Mokotów czy Złotych Tarasach. Drugi kierunek naszego rozwoju to mniejsze miasta, liczące między 100 a 200 tys. mieszkańców. Przymierzamy się do bytomskiej Agory, myślimy o Kaliszu i Sieradzu. Doświadczenie nam pokazało, że takie ośrodki jak: Łomża, Ostrołęka czy Puławy mają duży potencjał – mówi Marta Głowska, dyrektor ds. rozwoju sieci Czas na Herbatę.
Dalej w artykule:
• Czy są galerie, w których Czas na Herbatę stoi w kolejce najemców?
• O ekspansji na rynek angielski.
•Czy ambitne plany rozwoju sieci nie oznaczają również nowych inwestycji w logistykę?

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.