PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Czas wyrobić sobie nowe nawyki zakupowe

Czas wyrobić sobie nowe nawyki zakupowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 cze 2020 13:30

O tym jak się zachować się w galerii handlowej, kinie, czy restauracji podpowiadają eksperci w kampanii “Bezpieczeństwo - kupuję to!”. Patronat honorowy nad kampanią objęło Ministerstwo Rozwoju.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 cze 2020 13:30

Od 6 czerwca będą mogły ponownie funkcjonować m.in. kina, kluby fitness, solaria oraz sale zabaw. To już czwarty etap znoszenia ograniczeń związanych z COVID-19. Wcześniej, od 18 maja, świętować mogli fryzjerzy, restauratorzy i wszyscy Ci, którzy tak bardzo czekali na ponowne otwarcie salonów piękności oraz punktów gastronomicznych.

Luzowanie obostrzeń wiąże się jednak z dużą odpowiedzialnością po stronie przedsiębiorców, pracowników i samych klientów za zdrowie swoje i innych. Właśnie dlatego powstała kampania społeczna “Bezpieczeństwo - kupuję to!” pod hasztagiem #kupujębezpiecznie. Ma ona edukować i promować prawidłowe zachowania podczas zakupów, w centrach handlowych, ale również w innych placówkach i miejscach handlu oraz usług, czy gastronomii, by klienci pamiętali o zachowaniu określonych wymogów, jednocześnie mogli poczuć się komfortowo i bezpiecznie kupić ulubione produkty lub skorzystać z usług.

Co nas cieszy, aż 81% respondentów badania nastrojów konsumenckich, przeprowadzonego w dniach 11-15 maja, czuło się bezpiecznie podczas robienia zakupów. Cała branża handlu i usług zrobiła już bardzo dużo w celu zapewnienia wysokiego standardu bezpieczeństwa. Teraz powinna się tymi doświadczeniami wymieniać, by wzajemnie się inspirować i jeszcze podnosić poprzeczkę - podkreśla Radosław Knap, jeden z inicjatorów kampanii i dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Najlepszym sposobem na uchronienie się przed zachorowaniem na koronawirusa jest obecnie dystansowanie społeczne, co oddaje logotyp kampanii “Bezpieczeństwo - kupuję to!”. Od soboty 30 maja, noszenie maseczek w przestrzeniach ogólnodostępnych nie jest już obowiązkowe, jednak nie wszyscy wiedzą, że w sklepach nadal zakrywanie nosa i ust pozostaje obligatoryjne.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.109.152
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!