PARTNERZY PORTALU


Czego wymagają zagraniczne marki od swoich sklepów w Polsce

Czego wymagają zagraniczne marki od swoich sklepów w Polsce
Wnętrze sklepu Douglas, projektu LSD.Studio. fot. Paweł Stelmach
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 kwi 2021 17:09

Odzieżowe czy kosmetyczne marki, które uruchamiają swoje sklepy w Polsce, dbają o ich ściśle określoną aranżację. Dowolność estetyczna to w tym przypadku rzadkość.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 kwi 2021 17:09
  • Mimo częściowego przeniesienia się do sieci w czasie pandemii, klienci znów mają zamiar ruszyć do galerii i na ulice handlowe po tradycyjne zakupy.
  • Znaczącą wciąż rolę odgrywa tu wystrój wnętrza lokali.  W wielu przypadkach to swoisty znak firmowy danej marki – obok logo czy identyfikacji wizualnej.
  • Sieci mają dokładne wytyczne co do estetyki oraz standardu wykończenia swoich sklepów i do współpracy przy opracowaniu projektu wnętrz i jego realizacji potrzebują partnera, który precyzyjnie, zgodnie z ich standardami, zrealizuje koncepcję urządzenia takiego lokalu. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (94%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Retransmisja sesji:

FOKUS NA TRÓJMIASTO - Inwestorzy potrzebują bezpiecznych portów

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.96.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!