PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Czerwona Torebka może wciąż osiągnąć sukces

Czerwona Torebka może wciąż osiągnąć sukces
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 19 mar 2014 16:34

Nowy gracz na rynku dyskontowym - Dyskont Czerwona Torebka - ma szanse powodzenia, jeśli nie będzie jedynie naśladował tego, co robi konkurencja, ale zaproponuje coś nowego, co będzie w stanie przyciągnąć klientów - ocenia Piotr Grauer, dyrektor w KPMG.

Podkreśla, że projekt ten dopiero wystartował i nie wiadomo, jaką formę koncept przybierze ostatecznie. - Należy podkreślić, że dzisiaj rynek jest zupełnie inny niż 10-15 lat temu, gdy pan Mariusz Świtalski wprowadzał na rynek Biedronkę czy Żabkę. Obecnie nisz na rynku jest o wiele mniej, a większość klientów została zagospodarowana przez już istniejące koncepty. Jeśli nawet ktoś stworzy koncept sklepu, którego nie ma na rynku, jeśli "połączy klocki" w nowy ciekawy sposób, to żeby projekt zarabiał i można było go sprzedać, musi osiągnąć skalę dużo większą niż 10 lat temu - tłumaczy.

Jedną z przeszkód do pokonania jest pozyskanie kapitału na rozwój. Jest to bardzo trudne, czego przykładem jest niezbyt udany debiut spółki Czerwona Torebka na warszawskiej giełdzie. To istotne zagrożenie dla przyszłych projektów, ponieważ rynek jest już o wiele bardziej nasycony niż kilkanaście lat temu.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!