- Bardzo dużo zmian zachodzi w przestrzeni food court, która dawniej była stosunkowo jednolita – mówi Grzegorz Rogacki, Head of Design Team z ARS Retail Group – Dzisiaj centra najczęściej decydują się na wydzielenie kilku stref, dlatego często powstają odrębne wizualnie kąciki dla rodzin, czy też miejsca dla młodzieży. Na szczęście, z reguły wystarczą niewielkie zabiegi architektoniczne, by stworzyć miejsca przyjazne różnym grupom klientów – mówi projektant.

Jeśli jednak tylko pozwalają na to miejsce i budżet, warto pomyśleć o czymś bardziej unikatowym. Przykładem takiego rozwiązania jest np. zewnętrzny Taras Letni dostępny w miesiącach wiosenno-letnich dla klientów Galerii Mokotów na najwyższej kondygnacji. W przypadku takich instalacji sporym wyzwaniem jest sezonowość konstrukcji. Przy projektowaniu tej przestrzeni musieliśmy pamiętać o tym, iż będzie ona całkowicie składana na jesień i zimę, by pojawić się ponownie późną wiosną – mówi Rogacki. Warto jednak rozważyć takie rozwiązania, gdyż jest to stosunkowo unikalny pomysł na strefę wypoczynkową, umożliwiający klientom galerii chwilę relaksu na świeżym powietrzu.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (58%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL