Cztery filary omnichannel. Jak zarządzać procesami


Każdy biznes, który chce rozwijać się z powodzeniem w kanale online powinien zadbać o cztery podstawowe aspekty: omnichannel, customer experience, aktywizację i lojalizację klientów - wynika z najnowszego raportu PwC pt. „Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce". Karol Dziasek, dyrektor zarządzający Self Learning Solutions przekonuje, że do sprawnego zarządzania tymi procesami niezbędne są odpowiednie narzędzia.
Do tego dochodzi jeszcze logistyka i zapewnienie ciągłości dostaw. Wszystkie te działania powinny być rozpatrywane w sposób kompleksowy i zarządzane w sposób spójny. Klient oczekuje dziś nie tylko spersonalizowanych ofert i promocji, ale również dostarczenia jego towaru „na już” oraz sprawnego załatwienia reklamacji.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.