PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Cztery marki modowe powiększają się w CH Karolinka

Cztery marki modowe powiększają się w CH Karolinka
mat. pras.
  • Autor: PropertNews.pl
  • Dodano: 26 wrz 2019 11:06

W opolskiej galerii Karolinka sieci modowe z portfolio spółki LPP SA, zmodernizowały i powiększyły swoje salony. Na podobny ruch zdecydowała się marka obuwnicza CCC.

  • Autor: PropertNews.pl
  • Dodano: 26 wrz 2019 11:06

SiNSAY, najmłodsza marka odzieżowa należąca do firmy LPP, powiększyła swój salon ponad trzykrotnie i zajęła lokal
o powierzchni ponad 900 mkw. Było to możliwe dzięki połączeniu dotychczasowych sklepów SiNSAY, Cropp oraz części House. W efekcie zmian sieć zrównoważyła bogaty asortymenty z przestronnym wnętrzem i neutralnymi kolorami. Nowa aranżacja sklepu to zachowane w biało-beżowej kolorystyce wnętrze, w którym dominują jasne meble oraz przyjazne akcenty w postaci motywów roślinnych. Kolejną marką, która zaoferowała odwiedzającym zakupy  w odnowionym salonie jest marka młodzieżowa Cropp. Na metrażu 790 mkw. pojawiły się nowe meble, a także dodatkowe przymierzalnie i stanowiska kasowe. To nie jedyne zmiany, jakie spółka LPP SA zaplanowała dla brandów ze swojego portfolio. Sklep młodzieżowy House również przeszedł metamorfozę i został powiększony do 850 mkw. Salon urządzono według najnowszego konceptu wnętrzarskiego, gdzie dominuje minimalistyczna estetyka z wykorzystaniem drewna i cegły. Podobnie jak w salonie Cropp, sieć zwiększyła przestrzeń dla przymierzalni, których jest aż 10 kabin. Odnowione lokale są wyposażone w przymierzalnie dedykowane klientom z ograniczoną sprawnością ruchową. Łącznie wszystkie wyremontowane sklepy z gdańskiej grupy zajmują w obiekcie blisko 2550 mkw. powierzchni GLA. Odwiedzający CH Karolinka mogą również korzystać z asortymentu Mohito, należącego do LPP SA.

Większe sklepy dają naszym najemcom jeszcze lepsze możliwości wyeksponowania asortymentu. Zmiana to również większy komfort dla klientów, którzy mogą dokonywać zakupów w bardziej przestronnych i nowoczesnych salonach. Jestem przekonana, że ponowne otwarcie lokali rodzimych marek, spełni oczekiwania klientów w każdym wieku, którzy często w Karolince robią zakupy całymi rodzinami – komentuje Paulina Kurdziel – Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.

To nie koniec zmian modernizacyjnych w Karolince. Sklep CCC również zaaranżowano wg najnowszego konceptu marki. Lokal powiększony do powierzchni 1100 mkw. ma szerokie wejście oraz otwartą, w pełni przeszkloną witrynę wyposażoną w ekrany LED, które zostały zamontowane również wewnątrz. Przestrzeń została podzielona na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową oraz strefę z akcesoriami. Poszczególne działy wyznaczone są poprzez aleję z liniowym oświetleniem. Taki rozwiązanie pozwala na uporządkowanie asortymentu i kierowanie odwiedzających od razu do poszukiwanych produktów. 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

  • kaśka 2019-09-27 13:00:26
    Ekstra, Sinsay to bardzo fajny salon, no i ceny mają bardzo dobre.
  • Aga 2019-09-27 14:12:30
    O fajnie to powinien być teraz większy asortyment.
  • ewa 2019-09-30 14:16:43
    Zauważyłam właśnie że salony LPP zmieniają swój wygląd na bardziej nowoczesne. Jest tam teraz bardzo komfortowo, szczególnie w Reserved.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.228.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.