Czy centra handlowe skrócą umowy lokalnym najemcom?


Pandemia, przyspieszając odejście od homogeniczności w galeriach handlowych, otworzyła je na lokalnych najemców. - Centra szukają sposobu na pokonanie bariery, jaką często jest dla nich długoterminowa umowa najmu - zapewnia Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding, pierwsza wiceprezes zarządu PRCH.
- Fokus na klienta i lokalność - to dwa gorące trendy niezbędne do wdrożenia przez centra handlowe, które są produktem globalizacji, o czym świadczy ich homogeniczna oferta.
- Centra handlowe, angażując się społecznie, budują małe ojczyzny. Komunikacja z lokalną społecznością musi być uczciwa, transparentna i długofalowa.
- Klient musi dostać bonus pozwalający zbudować bezpośrednią relację z centrum handlowym. Chodzi o pozytywne emocje, z którymi on potem wróci do obiektu.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (91%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.