Czy klienci galerii handlowych kupują prezenty online?


Firma Selectivv zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji zakupowych (allegro, AliExpress, OLX, Amazon) oraz klientów 5 popularnych centrów handlowych (3 w Warszawie i 2 we Wrocławiu). Na ich przykładach sprawdzono, jak w ostatnich miesiącach roku zmienia się natężenie ruchu w aplikacjach m-commerce i obiektach handlowych. Zbadano również klientów wybranych galerii pod kątem tego z jakich aplikacji zakupowych korzystają.
- Kiedy i jak Polacy zaczynają kupować gwiazdkowe prezenty? Czy wprowadzony w marcu tego roku zakaz handlu w niedzielę miał wpływ na to kiedy zaczęliśmy przygotowania do świąt? Czy frekwencja Polaków w centrach handlowych w okresie przedświątecznym w związku z nowymi regulacjami się zmniejszyła? Dane z kanału mobile obrazują jak użytkownicy zachowywali się w przeszłości, co robią obecnie, a także pozwalają przewidywać przyszłe trendy. Okres przed Świętami Bożego Narodzenia to najgorętszy czas dla handlu tradycyjnego. Postanowiliśmy sprawdzić czy szał zakupowy ma również przełożenie na zwiększony ruch w aplikacjach - mówi Marcin Augustyniak Client Director of Data Tank w Selectivv.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (86%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.