PARTNERZY PORTALU


Branża handlowa szuka sposobów na złagodzenie skutków pandemii. Pomysły, przykłady, opinie

Branża handlowa szuka sposobów na złagodzenie skutków pandemii. Pomysły, przykłady, opinie
Niektóre modele biznesowe w dużej mierze opierają swoją działalność na koncepcie shop in shop. Przykładami są popularne na zachodzie domy towarowe. Fot. unsplash.com (Iwona Castiello D'Antonio)
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 kwi 2021 18:44

Dotknięci pandemią najemcy sklepów szukają sposobów na wyższą konwersję i optymalizację kosztów. Shop in shop oraz remodeling zamkniętych placówek w minicentra dystrybucyjne - to jedne z nich. Opcję pierwszą stosują zarówno marki niszowe, jak i znane brandy. Druga - ze względu na różne bariery - jest rzadkością na polskim rynku.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 kwi 2021 18:44
  • Pandemia zwiększyła popularność elastycznych rozwiązań, które pomagają optymalizować koszty. W przypadku strategii shop in shop podstawową zaletą jest możliwość wygenerowania oszczędności.
  • Właściciele obiektów handlowych z reguły przychylnie podchodzą do strategii shop in shop, zauważając w tym szansę za urozmaicenie oferty swojego centrum.
  • Sieć sklepów SPAR, wraz ze wzrostem zainteresowania artykułami drogeryjnymi, wdraża w swoich placówkach ekspozycje shop-in-shop z produktami kosmetycznymi polskiej sieci drogerii Vica.
  • W internecie ciekawym przykładem konceptu shop in shop jest umieszczenie produktów marki Marks & Spencer w witrynie sklepu Frisco.pl.
  • Pandemia skłania niektórych właścicieli do rozważenia alternatywnych sposób konwersji powierzchni, również na cele logistyczne. Jednak wydzielenie części centrum handlowego dla funkcji magazynowych może nie przekładać się na zwiększenie footfallu i atrakcyjności obiektu dla klientów.

Tymczasowy podnajem części lokalu innym markom jest za granicą bardzo popularny. - Dla przykładu brytyjska sieć supermarketów Asda ma podpisane partnerstwa między innymi z Accessorize i Decathlon, a Sainsbury's podpisało wyłączną umowę z Dobbies, wprowadzającą szereg produktów spożywczych do swoich centrów ogrodniczych - wymienia Anna Wysocka, dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych JLL.

Przypomina, że niektóre modele biznesowe w dużej mierze opierają swoją działalność właśnie na koncepcie shop in shop. Przykładami są tutaj popularne na zachodzie domy towarowe.

Shop in shop przyciąga klientów

Właściciele obiektów handlowych z reguły przychylnie podchodzą do strategii shop in shop, zauważając w tym szansę za urozmaicenie oferty swojego centrum, jak również rozumiejąc, że takie rozwiązanie może pomóc ich najemcom w przyciągnięciu nowych klientów oraz optymalizacji kosztów...

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.183
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!