Nie, ale stoi przed nim więcej wyzwań niż 20 lat temu. Handel stoi na rozdrożu, nie ma jednego, właściwego kierunku rozwoju. Różne drogowskazy pokazują, że w przyszłości zarządcy i właściciele centrów handlowych staną się analitykami cyfrowych danych, designerami usług lub kreatorami przekazów medialnych. Jak ma na imię sukces w handlu? Gdzie warto budować kolejne galeria, a gdzie rynek jest już nasycony? O tym wszystkim będziemy rozmawiać w trakcie Property Forum 2019 i sesji dotyczących rynku nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce.
W Polsce mamy już 12 mln mkw. centrów handlowych: ok. 440 centrów handlowych, ok. 80 parków handlowych i ok. 20 centrów wyprzedażowych. Do końca 2019 roku rynek ma urosnąć o kolejne około 300 tys. mkw.
Jednym z najnowszych centrów handlowych, i największych nowo otwartych w tym roku, jest oddana do użytku w maju br. warszawska Galeria Młociny z blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej, powierzchni, z której ponad 6 tys. mkw. przeznaczono na przestrzeń restauracyjną i rozrywkową. To flagowa inwestycja EPP i Echo Investment.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.