Debiutujące marki wybierają Bonarkę City Center


Bonarka City Center jest coraz chętniej wybierana na debiut rynkowy nowych marek. Z początkiem wakacji wystartowały tu: pierwszy w Polsce salon Colin’s, pierwszy w Krakowie salon a Tab i drugi w Krakowie lokal Starbucks.
- Bonarka City Center coraz częściej jest polem rynkowych debiutów marek. I to nie tylko na skalę regionalną, ale i krajową. Dobitnie świadczy to o mocnej pozycji naszego centrum na handlowej mapie Polski. Wybory najemców potwierdzają osiągane wyniki – odwiedzalność i obroty w Bonarce rosną nieprzerwanie od momentu otwarcia, co jest chlubnym przykładem na tle statystyk branży. W ciągu ostatnich 2 tygodni otworzyły się u nas lokale 3 ciekawych marek, które niewątpliwie dodatkowo podniosą atrakcyjność portfolio Bonarki w oczach klientów. – komentuje Beata Jarmołkowicz, dyrektor zarządzający TriGranit Management Polska.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (64%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.