Deichmann powiększa sieć sklepów
Marka Deichmann otworzyła w Polsce dwieście trzydziesty sklep. W ciągu całego 2014 roku zaplanowano otwarcie i modernizację co najmniej dwudziestu nowych salonów oraz zamknięcie dziewięciu istniejących.
W ciągu pierwszych czterech miesięcy 2014 roku sieć sklepów Deichmann powiększyła się aż o siedem nowych salonów. Nowe sklepy firmy Deichmann otwarto w: Lublinie, Radomsku, Kaliszu, Żorach, Turku, Milanówku oraz w Łomiankach. Kolejne dwa salony: w CH Magnolia Park we Wrocławiu oraz w Galerii Siedlce zostały przeniesione i zmodernizowane w ramach tego samego centrum handlowego. Na otwarcie czekają cztery następne salony, które zlokalizowane będą w: Ełku (Brama Mazur), Słupsku (CH Pod Semaforem), Chełmie (Vendo Park) i Olsztynie (Galeria Warmińska). Otwarcia nowych salonów i przebudowa starych to część strategii międzynarodowego koncernu obuwniczego Deichmann na 2014 rok.
Deichmann inwestuje także w modernizację już istniejących placówek. Co roku całkowitej przebudowie poddawane jest około dziesięciu sklepów. Zmianie uległa także koncepcja wykończenia placówek. Według najnowszej koncepcji aranżacji w 2014 roku przebudowie uległ sklep Deichmann w CH Blue City w Warszawie.
W swojej koncepcji rozwoju firma przykłada dużą wagę do obecności w mniejszych miejscowościach, liczących od 30 do 50 tysięcy mieszkańców.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.