Dekada Malbork podsumowuje pierwsze miesiące działalności


Wysoka odwiedzalność, ciągły wzrost zainteresowania i pozytywne prognozy na przyszłe miesiące. Pierwszy miesiąc już za Dekadą Malbork.
Tenant-mix centrum handlowego o powierzchni 5,4 tys. mkw. jest dopasowany do potrzeb lokalnego klienta. Już w pierwszych dniach funkcjonowania Dekady Malbork obiekt odwiedziło ponad 27 tysięcy osób. Ofertę centrum handlowego tworzą popularne sieci modowe m.in. H&M, Martes Sport, Rossmann, Big Star Diverse, CCC oraz YES i RTV EURO AGD.
- Decyzję o wejściu do Dekady Malbork podjęliśmy po dogłębnej analizie potencjału rynku lokalnego. Istotna była też świetna lokalizacja obiektu, blisko centrum miasta i przy drodze przejazdowej. Galeria jest dopasowana do otoczenia i klimatu miasta. Elewacja z czerwonej cegły i oraz wnętrze nawiązują do historycznego zamku i innych zabytków miasta. Tenant-mix jest dobrze dobrany i odpowiada potrzebom lokalnego klienta. Przygotowania do otwarcia i pod względem organizacyjnym oceniamy jako wzorowe, na każdym etapie prowadzenia inwestycji czuliśmy rzeczywistą wspólnotę celu wszystkich podejmowanych działań, także już teraz, po otwarciu. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z pionem technicznym oraz dyrekcją centrum - komentuje Paweł Korobacz, dyrektor ds. Ekspansji i Organizacji Sieci Detalicznej YES

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.