PARTNERZY PORTALU

Deli2 planuje rozwój i emisje akcji

Deli2 planuje rozwój i emisje akcji
Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2. Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 mar 2022 09:47

Deli2  jeszcze w tym kwartale rozpocznie kampanię crowdinvestingową. Emisja realizowana będzie przy współpracy z platformą Beesfund. Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój marki.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 mar 2022 09:47
  • Docelowo spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments ma w planach debiut na NewConnect.
  • Proces upublicznienia planowany jest na lata 2023/2024.
  • Deli2 to spółka z rynku delikatesów premium z Bartoszem Kazimierczukiem na czele.
  • Polski rynek e-handlu wart jest obecnie ok. 100 mld zł.

- W krótkim czasie stworzyliśmy biznes oparty na łączeniu topowych dostawców z odbiorcami ceniącymi jakość za pomocą nowoczesnych i szybko skalowalnych technologii. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę,  rozwój skali biznesu Deli2 jest zgodny z naszymi oczekiwaniami, a kompleksowa oferta stała się wielką przewagą konkurencyjną na tle innych e-sklepów w Polsce. Ambicją marki Deli2 jest utrzymanie tendencji wzrostowej. Jesteśmy gotowi na obsługę kolejnych zamówień – mówi  Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Emisję akcji wspierać będzie platforma crowdinvestingowa Beesfund. - Cieszy nas, że firma z obszaru e-grocery pojawia się na naszej platformie – mówi Arkadiusz Regiec, prezes Beesfund S.A.

Deli2 rozwija się i nie chce zwolnić

Sklep online deli2.pl powstał w grudniu 2020 roku, w odpowiedzi na sytuację pandemiczną, jak i wzrost zainteresowania luksusowymi produktami spożywczymi na polskim rynku. Obecnie marka Deli2 łączy 10 tys. produktów od przeszło 30 renomowanych brandów. Kompletne zamówienie trafia do klientów w ciągu 24h.

Platforma zyskała już prawie milion odsłon, co przełożyło się na ok. 300 tys. unikalnych użytkowników.

Środki na rozwój i realizację bieżących procesów marki Deli2 pochodzą z emisji prywatnej spółki. W czerwcu 2021 roku firma pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Kapitał posłużył spółce m.in. w dotarciu do nowej aglomeracji (mowa o mieście Łódź) oraz uruchomieniu opcji wysyłkowej na terenie całej Polski.

– W planach na ten rok mamy dalszą ekspansję geograficzną ze sklepami stacjonarymi Deli2 oraz rozwój funkcjonalności platformy sklepowej. Celujemy m.in. w rynek wrocławski. Do przełomu lat 2023/2024 chcemy dotrzeć do 10 mln klientów – mówi Bartosz Kazimierczuk. 

Profil działalności Deli2 opiera się na oferowaniu produktów spożywczych pochodzących od najlepszych i sprawdzonych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów wysokiej jakości.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.24.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

PARTNERZY SERWISU

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POPULARNE



Newsletter propertynews.pl

Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!