Designer Outlet Gdańsk sięga po sklepy z wyższej półki


Tommy Hilfiger zajmie lokal o powierzchni 350 mkw. w Designer Outlet Gdańsk. Otwarcie sklepu firmowego odbędzie się 18 października br.
Ponad 350 mkw. powierzchni jednego z większych salonów w centrum zaaranżowane zostanie według najnowszej koncepcji wizualnej giganta mody. W ofercie sklepu dostępne będą kolekcje damskie, męskie oraz akcesoria w cenach minimum 30 proc. niższych od cen regularnych.
–Zauważamy, że mieszkańcy Trójmiasta i okolic poszukują produktów dużych, światowych marek, a jednocześnie robią zakupy według idei tzw. smartshoppingu. Chcą kupować produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Odpowiadając na ich potrzeby, poszerzamy portfolio o sklepy z tzw. „wyższej półki”, takie jak właśnie na przykład TommyHilfiger. Jesteśmy przekonani, że ponadczasowe, a jednocześnie również nowoczesne kolekcje tej znanej marki idealnie spełnią oczekiwania klientów – mówi Katarzyna Czapran, Marketing Manager z Designer Outlet Gdańsk.
Salon Tommy Hilfigerdoskonale wpisuje sięw dotychczasową ofertę centrum i dołączy do grona takich dużych marek, jak Calvin Klein, Pepe Jeans, Guess czyLacoste.
Designer Outlet Gdańsk to funkcjonujące od 2005 roku (od lipca 2017 pod obecną nazwą), jedyne na Pomorzu centrum typu outlet. Chętnie odwiedzane jest przez mieszkańców Pomorza nie tylko ze względu na codzienne przeceny. Przyjemność pobytu w centrum zapewniają również część restauracyjna, plac zabaw, bezpłatny parking na ponad 1000 aut i architektura stylizowana na tradycyjną skandynawską wioskę rybacką.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.