PARTNERZY PORTALU


DHL: Do 2025 roku 80 proc. interakcji sprzedażowych będzie odbywać się online

DHL: Do 2025 roku 80 proc. interakcji sprzedażowych będzie odbywać się online
DHL Express, mat.pras.
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 31 mar 2021 12:46

Rozwój e-commerce znalazł odzwierciedlenie w wynikach finansowych DHL Express za rok 2020. Całkowite przychody osiągnęły wartość 19,1 mld EUR (+11,9 proc. r/r), natomiast zysk operacyjny (EBIT) wyniósł 2,7 mld EUR (+34,9 proc.).

DHL prognozuje, że do końca 2027 roku wartość rynku e-handlu pomiędzy firmami osiągnie wartość 20,9 bln USD. Dla porównania, pod koniec 2019 roku było to 12,2 bln USD. W 2020 firma przewiozła o 40 proc. rdr. więcej przesyłek B2C i zamknęła ubiegły rok najlepszym wynikiem finansowym w swojej historii z zyskiem operacyjnym (EBIT) o wartości 2,7 mld EUR, co stanowi wzrost 34,9 proc. rdr.

Do 2025 roku 80 proc. wszystkich interakcji sprzedażowych pomiędzy firmami będzie się odbywać online. zmieniające się zachowania zakupowe Millennialsów w długofalowej perspektywie pociągną za sobą również rozwój segmentu online w B2B, ponieważ przedstawiciele tego pokolenia coraz częściej podejmują decyzje zakupowe w firmach. Odpowiadają oni za 73 proc. wszystkich decyzji zakupowych w handlu business-to-business. A ponieważ są przyzwyczajonymi do udogodnień znanych im z codziennych e-zakupów, oczekują tego samego podczas dokonywania transakcji B2B. W 2019 roku wartość globalnej sprzedaży B2B w segmencie e-commerce wzrosła o 18,2 proc. osiągając kwotę 12,2 biliona USD. To tempo rozwoju szybsze niż rynku B2C w tym samym okresie.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj więcej na DlaHandlu.pl

Retransmisja sesji:

FOKUS NA TRÓJMIASTO - Inwestorzy potrzebują bezpiecznych portów


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.55.103
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!