PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

DHL Express wchodzi do Biedronki i Carrefoura

DHL Express wchodzi do Biedronki i Carrefoura
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 mar 2019 13:13

DHL Express Poland podpisał umowę z firmą SwipBox, operatorem obsługującym sieć automatów do odbioru paczek. Dzięki współpracy przesyłki będą dostepne w niemal 200 automatach sieci Biedronka i Carrefour.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 mar 2019 13:13

DHL Express Poland podpisał umowę z firmą SwipBox, operatorem obsługującym sieć automatów do odbioru paczek. Współpraca pozwoli zapewnić klientom DHL Express większą elastyczność wyboru sposobu dostawy i znacznie usprawni proces tzw. „last mile”, czyli ostatniego etapu doręczenia przesyłki. Dzięki współpracy z sieciami sklepów Biedronka i Carrefour w Polsce znajduje się już niemal 200 automatów. Ze względu na rosnący popyt na zautomatyzowane punkty odbioru firma SwipBox ma w planach postawić do końca roku nawet 1000 urządzeń tego typu.

Automaty SwipBox pozwalają rozbudować sieć punktów odbioru przesyłek, które stają się coraz bardziej popularne wśród konsumentów. Współpraca z DHL Express była więc naturalnym krokiem dla rozwoju obu firm – komentuje Michał Czechowski, Dyrektor Zarządzający SwipBox Polska.

Z doręczenia do automatu SwipBox można skorzystać w ramach usługi DHL Express On Demand Delivery lub przy wyborze punktu dostawy w e-sklepie. Ze względu na zlokalizowanie urządzeń wewnątrz sklepów, paczki są chronione przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi, a także objęte monitoringiem. Wygodę tego rodzaju dostawy zwiększa fakt, że po doręczeniu do automatu przesyłka będzie czekała na odbiór przez 3 dni.

- Decydując się na ekspresowe przesyłki zagraniczne konsumenci oczekują szybkiego doręczenia, a także elastyczności przy wyborze czasu, miejsca i sposobu dostawy ­– mówi Agnieszka Błaś, dyrektor operacji w DHL Express Poland - By zapewnić klientom jak najszybsze i najbardziej komfortowe doręczenie stale rozbudowujemy sieć punktów wygodnego odbioru przesyłek, a także wprowadzamy usługi takie jak On Demand Delivery, czyli globalne narzędzie do zarządzania terminem, miejscem i sposobem dostawy, które znacznie zwiększa skuteczność pierwszego doręczenia.

DHL Express posiada w Polsce ponad 50 proc. udziału w rynku międzynarodowych przesyłek kurierskich. Wolumen przesyłek firmy z roku na rok odnotowuje wzrosty wyższe niż średnio cała branża kurierskich przesyłek międzynarodowych, co jest spowodowane stale rosnącym krajowym rynkiem e-commerce. Przedsiębiorcy coraz chętniej proponują usługi międzynarodowej dostawy premium. Posiadanie ich w ofercie e-sklepu może zwiększyć wartość koszyka zakupowego nawet o 70 proc.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.239.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!