Przychody grupy wyniosły 1,56 mld zł - o 22,7 proc. więcej rdr. Zysk netto Dino Polska wyniósł w pierwszym kwartale 2019 roku 67 mln zł wobec 56 mln zł rok wcześniej.

Wzrost sprzedaży LfL wyniósł w pierwszym kwartale tego roku 5,0 proc. rdr. W analogicznym okresie roku 2018 wyniósł 20,3 proc. Jak informuje spółka w komunikacie, czynnikami wpływającymi na różnicę w poziomie sprzedaży LfL w I kwartałach 2019 r. i 2018 r. były przesunięcie Świąt Wielkiejnocy i 7 dni handlowych mniej (8 proc.) w I kw. 2019 r. w stosunku do I kw. 2018 r.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (34%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL