PARTNERZY PORTALU


Do końca przyszłego roku Spar podwoi liczbę sklepów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 19 lut 2014 13:38

- W tym roku chcemy otworzyć ponad 80 sklepów Spar. Do liczby 200. sklepów powinniśmy dobić już w końcówce trzeciego kwartału. W perspektywie kilku lat dążymy do około 300 sklepów. To jest plan na koniec 2015, czy też na początek 2016 roku - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Wojciech Bystroń, prezes zarządu Spar Polska.

Na chwilę obecną Spar ma w Polsce 146 sklepów w trzech formatach: Spar Express (do 200 mkw.), Spar Market (do 1 tys. mkw.) i EuroSpar (powyżej 1 tys. mkw.). - Koncentrujemy się obecnie na rozwoju formatów Spar Market i Spar Express, zwłaszcza na sklepach o powierzchni do 500-600 mkw. - mówi Wojciech Bystroń.

Sieć Spar ma w planach również wejście w format hipermarketów InterSpar. Są już prowadzone na ten temat rozmowy. - Te rozmowy może zaowocują w perspektywie dwóch lat otwarciem pierwszego InterSpara w Polsce. Technologicznie jesteśmy w stanie to zrobić - prognozuje Bystroń, ale zarazem dodaje, że sieć nie ma planów otwarcia z góry określonej, konkretnej liczby tego typu placówek w Polsce.

Spar Polska rozpoczął działalność w 1996 r. Jednak rozwój sieci liczony jest od 2010 roku, kiedy nastąpiło połączenie z grupą kapitałową Bać-Pol. Obecny etap szybkiego powiększania sieci sklepów poprzedziła restrukturyzacja firmy.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Spar dysponuje około 12 tys. sklepów zlokalizowanymi w 36 krajach na czterech kontynentach. Firma powstała w Holandii w 1932 roku. Opiekunem marki Spar Polska jest Spar International, którego biuro mieści się w Amsterdamie.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.20.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!