Do grona najemców ETC Swarzędz dołączyła kolejna marka z portfolio grupy LPP. W centrum otwarty został salon Sinsay oferujący odzież i akcesoria dla młodych kobiet. To druga, obok Reserved marka należąca do koncernu LPP, która w ostatnim czasie wzmocniła ofertę ETC.
Sinsay to najmłodszy brand z portfolio Grupy LPP, obecny już w ponad 10 europejskich krajach. Pod tym szyldem działa obecnie ponad 270 salonów stacjonarnych oraz sklep internetowy.
W ETC Swarzędz marka otworzyła pod koniec kwietnia sklep o powierzchni 512 mkw. Kolekcje Sinsay, utrzymane zarówno w stylu casual, jak i nieco bardziej imprezowym, dedykowane są młodym, energicznym kobietom i nastolatkom. Czerpią z najnowszych trendów, a jednocześnie dostępne są w przystępnych cenach.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze