Dobra kondycja gorzowskiej galerii. To kusi...


Pierwsze półrocze 2017 roku było bardzo udane dla NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim. Centrum zanotowało wzrost obrotów najemców i frekwencji odpowiednio o 9,2 proc. oraz 2,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku.
Dobre wyniki NoVa Park przyciągają do centrum znane i lubiane marki, często niedostępne dotąd na rynku lokalnym. W pierwszym półroczu 2017 roku pojawiły się w NoVa Park takie salony jak DUKA, Yves Rocher, Świat Książki czy YES.
- Cieszymy się, że NoVa Park systematycznie notuje wzrosty obrotów i frekwencji. Konsekwentnie realizowana strategia biznesowa i marketingowa powoduje, że nasze centrum jest dobrym miejscem do prowadzenia biznesu nie tylko dla marek znanych i lubianych, ale także lokalnych przedsiębiorców – mówi Maciej Tatała, dyrektor NoVa Park.
Ważną składową tenant-mix NoVa Park są salony sportowe. Właściciel NoVa Park rozwija także sektor Eko. To podejście to odpowiedź na potrzeby klientów i trwającą obecnie w Polsce modę na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia. Klienci centrum mogą zaopatrywać się w odzież i sportowe akcesoria w takich sklepach jak New Balance, Sizeer, Intersport, Adidas, Reebok, Puma czy 4F, kupić zdrową i naturalną żywność w „Piotrze i Pawle” lub w niedawno otwartym sklepie Szczepan Bio czy korzystać z zajęć sportowych w klubie fitness Pure Jatomii Fitness.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.