Dobra luksusowe się bronią


Podczas gdy większość gałęzi handlu i usług liże rany, notując spowodowane pandemią ogromne straty, branża dóbr luksusowych trzyma się całkiem mocno. Oczywiście ona też notuje spadek (od 20 do 30 proc.), ale na tle całego rynku wypada stabilnie, czego dowodzą nastroje wśród producentów, sprzedawców czy projektantów wnętrz w sklepach. Nieliczne ostatnio otwarcia dotyczą właśnie placówek z produktami klasy premium.
Pomimo trwającej pandemii, z myślą o świętach i karnawale nowe butiki luksusowych marek dołączyły w ostatnich miesiącach do grona najemców warszawskiej Galerii Mokotów.
- Na początku grudnia otworzył się pierwszy w Polsce butik Giorgio Armani Beauty, który pozwoli w pełni zaprezentować wyjątkowy świat kultowej marki z produktami kosmetycznymi z sektora premium, od perfum, które pokochały kobiety na całym świecie, po kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu. Wszyscy miłośnicy ponadczasowej klasyki mogą spotkać na miejscu profesjonalnych makijażystów, ambasadorów marki, którzy chętnie podpowiedzą, jaki produkt dobrać do indywidualnych potrzeb – opowiada Aleksandra Kołakowska z biura prasowego Galerii Mokotów w Warszawie. Kilka miesięcy wcześniej, w tym centrum handlowym rozpoczął działalność inny salon z produktami klasy premium.
Zobacz również: Galeria Mokotów z pierwszym butikiem Giorgio Armani Beauty
- W sierpniu br. otwarto tu butik Falconeri. To pierwszy sklep tej firmy w Polsce. Włoska marka premium, specjalizująca się w tworzeniu wysokiej jakości, ponadczasowych dzianin z kaszmiru i jedwabiu, zagościła w ekskluzywnej części Galerii – The Designer Gallery – wskazuje Aleksandra Kołakowska. Jak opowiada, brand dysponuje 123 sklepami na całym świecie: od Europy, przez Azję, aż po USA. Może poszczycić się obecnością w tak prestiżowych miejscach jak rzymskie Condotti czy mediolańskie Montenapoleone.
Przeczytaj również: Kaszmiry od Falconeri zawitały do Galerii Mokotów
Dla warszawskiej Galerii Mokotów otwarcie sklepu tej, dotąd nie obecnej nad Wisłą, marki to powód do radości.
- Cieszymy się, że klientki w Polsce mogą zapoznać się z niezwykłymi produktami tej marki właśnie w Galerii Mokotów – mówi Aleksandra Kołakowska i przyznaje, że zarówno Falconeri, jak i legendarne już Armani to kolejne marki luksusowe, które zdecydowały, że jedyny "flagship" w Polsce będzie zlokalizowany właśnie w Galerii Mokotów. - To potwierdza, że najemcy z tego segmentu potrzebują odpowiednich platform sprzedaży offline, gdzie potencjalni klienci mogą zapoznać się ze światem marki i skorzystać z porad profesjonalnych doradców. Takich doświadczeń nie dostaniemy online i – co więcej – do takich doświadczeń już zdążyliśmy zatęsknić, będąc w lockdownie – zauważa Aleksandra Kołakowska, której zdaniem, reprezentowane przez nią centrum handlowe dziś, a więc po ponad 20 latach od otwarcia, po prostu kojarzy się z brandami z tzw. wyższej półki.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.