PARTNERZY PORTALU


Dobra luksusowe się bronią

Dobra luksusowe się bronią
Z początkiem grudnia w Galerii Mokotów został otwarty pierwszy w Polsce butik Giorgio Armani Beauty. mat. Galeria Mokotów/Armani
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 sty 2021 15:27

Podczas gdy większość gałęzi handlu i usług liże rany, notując spowodowane pandemią ogromne straty, branża dóbr luksusowych trzyma się całkiem mocno. Oczywiście ona też notuje spadek (od 20 do 30 proc.), ale na tle całego rynku wypada stabilnie, czego dowodzą nastroje wśród producentów, sprzedawców czy projektantów wnętrz w sklepach. Nieliczne ostatnio otwarcia dotyczą właśnie placówek z produktami klasy premium.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 sty 2021 15:27

Pomimo trwającej pandemii, z myślą o świętach i karnawale nowe butiki luksusowych marek dołączyły w ostatnich miesiącach do grona najemców warszawskiej Galerii Mokotów.

- Na początku grudnia otworzył się pierwszy w Polsce butik Giorgio Armani Beauty, który pozwoli w pełni zaprezentować wyjątkowy świat kultowej marki z produktami kosmetycznymi z sektora premium, od perfum, które pokochały kobiety na całym świecie, po kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu. Wszyscy miłośnicy ponadczasowej klasyki mogą spotkać na miejscu profesjonalnych makijażystów, ambasadorów marki, którzy chętnie podpowiedzą, jaki produkt dobrać do indywidualnych potrzeb – opowiada Aleksandra Kołakowska z biura prasowego Galerii Mokotów w Warszawie. Kilka miesięcy wcześniej, w tym centrum handlowym rozpoczął działalność inny salon z produktami klasy premium.

Zobacz również: Galeria Mokotów z pierwszym butikiem Giorgio Armani Beauty

- W sierpniu br. otwarto tu butik Falconeri. To pierwszy sklep tej firmy w Polsce. Włoska marka premium, specjalizująca się w tworzeniu wysokiej jakości, ponadczasowych dzianin z kaszmiru i jedwabiu, zagościła w ekskluzywnej części Galerii – The Designer Gallery – wskazuje Aleksandra Kołakowska. Jak opowiada, brand dysponuje 123 sklepami na całym świecie: od Europy, przez Azję, aż po USA. Może poszczycić się obecnością w tak prestiżowych miejscach jak rzymskie Condotti czy mediolańskie Montenapoleone.

Przeczytaj również: Kaszmiry od Falconeri zawitały do Galerii Mokotów

Dla warszawskiej Galerii Mokotów otwarcie sklepu tej, dotąd nie obecnej nad Wisłą, marki to powód do radości.

- Cieszymy się, że klientki w Polsce mogą zapoznać się z niezwykłymi produktami tej marki właśnie w Galerii Mokotów – mówi Aleksandra Kołakowska i przyznaje, że zarówno Falconeri, jak i legendarne już Armani to kolejne marki luksusowe, które zdecydowały, że jedyny "flagship" w Polsce będzie zlokalizowany właśnie w Galerii Mokotów. - To potwierdza, że najemcy z tego segmentu potrzebują odpowiednich platform sprzedaży offline, gdzie potencjalni klienci mogą zapoznać się ze światem marki i skorzystać z porad profesjonalnych doradców. Takich doświadczeń nie dostaniemy online i – co więcej – do takich doświadczeń już zdążyliśmy zatęsknić, będąc w lockdownie – zauważa Aleksandra Kołakowska, której zdaniem, reprezentowane przez nią centrum handlowe dziś, a więc po ponad 20 latach od otwarcia, po prostu kojarzy się z brandami z tzw. wyższej półki.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.156.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!