W Chinach słowo kryzys niesie za sobą dwa znaczenia. Pierwsze z nich oznacza zagrożenie, a drugie szansę na nowy początek, nowe otwarcie. W sytuacji kryzysowej żadna firma czy organizacja nie może pozwolić sobie na nieskoordynowaną, chaotyczną komunikację z otoczeniem lub na chowanie głowy w przysłowiowy „piasek”. Negatywne następstwa kryzysu reputacji stanowią bowiem zagrożenie zarówno dla wartości materialnych, jak i niematerialnych centrum handlowego. Jak pokazały badania przeprowadzone przez Oxford University, wartość akcji firm, które były dobrze przygotowane do zarządzania sytuacjami kryzysowymi, wzrosła średnio o 5 proc., w porównaniu z 15 proc. spadkiem wartości akcji tych firm, które nie były przygotowane albo źle zareagowały na zdarzenie kryzysowe. Firma może więc umocnić swoją wartość mimo wystąpienia kryzysu z jej udziałem, pod warunkiem, że przyjęła odpowiednią strategię komunikacji w sytuacji kryzysu.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL