PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Dobre wyniki zaostrzają apetyt. Jakie plany ma Gemini Park?

Dobre wyniki zaostrzają apetyt. Jakie plany ma Gemini Park?
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 gru 2019 10:01

Gemini Park Bielsko-Biała podsumowuje swoją leasingową aktywność w 2019 roku. Centrum handlowe zamyka rok nie tylko ze sporą liczbą nowych najemców, ale także z zakończonymi rozmowami z obecnymi partnerami biznesowymi.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 gru 2019 10:01

Od stycznia do grudnia oferta Gemini Park wzbogaciła się aż o 12 marek. Nowi najemcy zajęli łącznie 2,6 tys. m kw. GLA i wypełnili przede wszystkim kluczowe dla centrum handlowego segmenty mody, gastronomii oraz usług.

Wśród nowych najemców znalazło się 4 lokalnych debiutantów. Sam tylko segment modowy zyskał aż 4 nowych najemców. Swoje salony ulokowały tu marki Only (250 m kw.), Tatuum (182 kw.), a także Cindirella (174 m kw.) oraz Tamii (67 m kw.). Natomiast 476 m kw. wynajęła na swój sklep brytyjska sieć sklepów Dealz. Jest to pierwszy sklep marki w tej części woj. śląskiego.

Zyskała także oferta gastronomiczna i spożywcza. Koniec lata przyniósł otwarcie zarówno kawiarni Costa Coffee, jak również restauracji azjatyckiej Silver Dragon. Pierwsza marka zajęła 70 m kw., druga 50 m kw. W efekcie tych otwarć food court został w 100% skomercjalizowany i wypełnia go dziś 13 lokali.

W galerii zadebiutował też sklep z winami Fine Wine, który zajął lokal mający 38 m kw. Wzbogaciła się również oferta health&beauty. Wśród nowych najemców pojawiła się polska sieć sklepów kosmetycznych Kontigo. Młody koncept wynajął 127 m kw., dopełniając ofertę zdrowia i urody liczącą sobie 17 najemców.

- 10-lecie galerii stało się dla nas okazją do odświeżenia i poszerzenia oferty. W efekcie miniony rok przyniósł nam spory zastrzyk nowości, w tym aż 4 debiuty marek na Podbeskidziu. Cieszy to tym bardziej, że w gronie znalazły się aż 2 marki zagraniczne - Only i Dealz oraz 2 rodzime marki - Fine Wine i Silver Dragon - mówi Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager Gemini Park.

- Duża w tym zasługa przemyślanej strategii leasingowej, dzięki której wzmacniamy wizerunek galerii rodzinnej, ale także wyników centrum handlowego oraz jego mocnej, lokalnej pozycji. Te elementy od lat przyciągają nowe marki, dostrzegające w Gemini Park potencjał inwestycyjny - dodaje.

Potencjał bielskiej galerii dostrzegają także wieloletni partnerzy. Rok upłynął w Gemini Park nie tylko na rozwoju nowej oferty, ale także na rozmowach z wieloletnimi najemcami, którym kończyły się umowy najmu. Te od stycznia do grudnia zaowocowały aż 18 prolongatami, które objęły w sumie prawie 4,7 tys. m kw. GLA.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.220.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!