PARTNERZY PORTALU


Dobry początek roku dla Coccodrillo

Dobry początek roku dla Coccodrillo
Coccodrillo
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 07 lut 2018 09:26

Przychody w polskich sklepach sieci Coccodrillo wyniosły w styczniu 11,67 mln zł wobec 9,63 mln zł w ubiegłym roku. W polskim kanale e-commerce przychody spółki CDRL wzrosły do 2,58 mln zł w porównaniu do 1,15 mln zł przed rokiem czyli o 124 proc.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 07 lut 2018 09:26

 - Zaczynamy rok od bardzo dobrych wyników. Takie rezultaty to efekt m.in. ciągłej optymalizacji naszej sieci sprzedaży. Marka Coccodrillo to przede wszystkim nasi klienci i to ich opinia jest dla nas najważniejsza. Kolejny raz przekonujemy się, że nasze kolekcje trafiają w gust dzieci i ich rodziców – powiedział prezes Marek Dworczak.

W ubiegłym roku przychody osiągnięte przez sieć polskich sklepów Coccodrillo wzrosły o 7 proc. do poziomu 147,08 mln zł, w porównaniu do 2016. W internecie wzrost o 30 proc., przychód w tym sektorze wyniósł 16,43 mln zł.

W I-III kwartale wszystkie przychody grupy CDRL, w tym również eksportowe wyniosły 167,58 mln zł i były o 10,6 proc. większe niż przed rokiem. Spółka opublikuje wyniki finansowe za cały rok 20 marca.

W roku 2017 w skład handlowej Grupy wchodziło 505 punktów handlowych. Oznacza to wzrost o 4 proc. w stosunku do roku 2016. Z tego 249 placówek to sklepy w Polsce, 140 jest zlokalizowanych w innych państwach Unii Europejskiej a 116 – poza nią.

W 2018 spółka planuje optymalizację krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcia 30-40 nowych sklepów za granicą.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.220.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!