PARTNERZY PORTALU


Dobry początek roku dla Vistuli

Dobry początek roku dla Vistuli
Vistula
  • Autor: PAP
  • Dodano: 04 kwi 2017 17:06

Vistula Group miała w marcu 2017 roku ok. 46,9 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli więcej rdr o około 17,6 proc. - podała grupa w komunikacie. W okresie styczeń–marzec przychody wyniosły około 135,8 mln zł, co oznacza wzrost rdr o około 13,7 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 27,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2016 roku o około 23,1 proc. W ujęciu narastającym w okresie styczeń–marzec 2017 roku wartość sprzedaży w tym segmencie wyniosła około 78,0 mln zł, czyli wzrosła rdr o około 20,6 proc.
 
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły około 16,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2016 roku o około 17,5 proc. Narastająco wartość przychodów w okresie styczeń–marzec 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 49,9 mln zł i była wyższa rdr o około 6,4 proc.
 
Vistula podała, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu 2017 roku przez grupę wyniosła około 52,4 proc. i była niższa od marży osiągniętej w marcu 2016 roku o około 1,2 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-marzec 2017 r. wyniosła około 50,7 proc. i była niższa rdr o 0,3 p.p.
 
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec marca 2017 roku wyniosła 30,5 tys. mkw. i była wyższa o 9,9 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w marcu 2016 roku.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.232.99
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!