PARTNERZY PORTALU


Dobry początek roku sieci Subway w regionie Europy Środkowej i Wschodniej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 30 maj 2011 12:37

W I kw. 2011 roku Subway zwiększył swoje przychody w regionie Europy Środkowo-Wschodniej prawie o 10 procent. W tym czasie liczba lokali w regionie wzrosła o 33 nowe restauracje, a więc franczyzobiorcy prowadzą już blisko 270 placówek. Na koniec roku powinno ich być już ponad 400. Nowe restauracje pojawią się także w Polsce.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 30 maj 2011 12:37

- Z punktu widzenia marki Subway w regionie Europy Środkowej i Wschodniej początek tego roku rozwija się bardzo dobrze. Udaje nam się zwiększać przychody oraz ilość sprzedanych kanapek. Do naszych sklepów przyszło także o 8 procent więcej klientów. Znacząco, bo aż o 66 procent wzrosła także siła finansowa naszych restauracji - powiedział menedżer ds. rozwoju sieci Subway na Europę Środkową i Wschodnią, Martin Princ.

Sieć ponadprzeciętnie radziła sobie także w Rosji, gdzie firma pod koniec kwietnia otworzyła już swoją 200 restaurację. W pierwszych miesiącach roku przychody ze sprzedaży kanapek Subway w Rosji wzrosły o 24 procent. - Sprzedaż w Polsce rosła średnio o dziesięć procent. Na niektórych obszarach Polski odnotowaliśmy wzrost utargów nawet o 30 proc. - podał Martin Princ.

Sieci Subway udawało się w pierwszy miesiącach roku otwierać nowe restauracje. Większość z nich sieć otworzyła w Rosji. - W tym roku będziemy otwierali w Polsce kilka nowych restauracji i planujemy sprzedać aż 50 licencji franczyzowych - podał Martin Princ. Sieć planuje także otworzyć w tym roku nowe restauracje w Czechach i na Słowacji.

System franczyzowy Subway oczekuje, że do podwyższenia przychodów doprowadzi także możliwość budowania nowych restauracji lub przebudowania tych obecnie działających zgodnie z koncepcją Subway Café, gdzie oferta dla klientów jest poszerzona o wysokiej jakości kawę oraz mnóstwo innych produktów kawiarnianych. Obecnie w krajach Europy Środkowej i Wschodniej poszczególni partnerzy franczyzowi analizują możliwości zastosowania tej koncepcji w swoich placówkach. Po fazie testów fast-food ma w planie wprowadzić koncepcję na rynek.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.94.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!