Dokąd zmierzają polskie outlety?


Rynek centrów outletowych w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Tradycyjny rynek centrów handlowych jest już mocno nasycony, dlatego inwestorzy poszukują alternatywnych formatów sprzedaży.
Centra wyprzedażowe są zatem naturalnym etapem rozwoju rynku i kolejnym kanałem dystrybucji poszukiwanym przez sieci handlowe.
Polska jest outletową potęgą w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasycenie powierzchnią na poziomie 5 mkw. na tysiąc mieszkańców plasuje nasz kraj wyżej niż Niemcy. W Polsce działa już 13 centrów outletowych, stanowiąc 2 procent całkowitej oferty powierzchni handlowej. Obecnie planowana jest budowa nowych obiektów wyprzedażowych, których oddanie do użytkowania planowane jest na lata 2017 i 2018
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (62%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.