- Gastronomia to nieodłączony element każdego obszaru życia, a od pewnego czasu staje się też ważnym czynnikiem budującym pozytywne doświadczenia klientów centrów handlowych, lotnisk, czy pracowników nowoczesnych biurowców. Nic więc dziwnego, że granica między handlem, pracą, a sektorem Food&Beverage zaczyna się powoli zacierać, a właściciele różnorodnych nieruchomości są bardzo otwarci na ekspansję usług gastronomicznych. Z analiz JLL wynika na przykład, że 17% gości galerii lub muzeów w Wielkiej Brytanii czułaby się zachęcona do częstszych odwiedzin, gdyby w tych obiektach istniały lokale gastronomiczne dostarczające wysokiej jakości ofertę kulinarną - mówi Edyta Potera, Dyrektor, Dział Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL