PARTNERZY PORTALU


Dotychczasowe koncepcje urządzania powierzchni wystawienniczych odchodzą do lamusa. Będziemy kupować inaczej

Dotychczasowe koncepcje urządzania powierzchni wystawienniczych odchodzą do lamusa. Będziemy kupować inaczej
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 sie 2020 12:46

Mniejsze, a przy tym bardziej wydajne powierzchnie wystawiennicze, bardziej kameralne i lokalne rozwiązania – tak wyglądać będą reprezentacyjne miejsca w sklepach, punktach usługowych czy nawet barach. Wszystko przez zmianę zwyczajów konsumenckich, spowodowaną trwającą epidemią COVID 19. Jak wskazują eksperci z lsd Studio – będzie to także bardziej opłacalne biznesowo dla właścicieli punktów handlowych czy usługowych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 sie 2020 12:46

Nowe, związane z utrzymaniem higieny i bezpieczeństwa, potrzeby czy inne niż jeszcze na początku roku preferencje konsumenckie spowodowały gwałtowne zmiany w podejściu projektantów do całej idei ekspozycji i estetyki w handlu, usługach czy gastronomii. Miejsca, gdzie robimy zakupy, mają dziś nowe, dodatkowe funkcje.

- Ludzie nagle szukają miejsc na zakupy jak najbliżej swojego zamieszkania. Dziś wolą już małe, lokalne punkty i kontakt z ludźmi, których znają. Mają na uwadze bezpieczne doświadczenie z prawdziwymi ludźmi, którym mogą zaufać – na takie przede wszystkim powody zmian w podejściu klientów wskazuje Agnieszka Gawron, współwłaścicielka i współzałożycielka lsd Studio, które wyspecjalizowało się w projektowaniu m.in. sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych.

Lokalność, która dziś zyskuje na znaczeniu, a do tego wsparcie dla miejscowych przedsiębiorców i dostawców, powodują, że można obecnie mówić o dodatkowej satysfakcji  z udzielonego wsparcia dla rodzimego biznesu. - Widzimy, jak zmieniają się potrzeby konsumentów, które branże są im bliższe, a które drogą naturalnej selekcji – nie są już dłużej tak istotne jak jeszcze pół roku temu - dodaje Agnieszka Gawron. Przypomina, że kierowana przez nią pracownia ma długie doświadczenie w tworzeniu projektów w przestrzeni publicznej.  – To wszystko wpływa na określone podejście do działania i do klienta – uważa Agnieszka Gawron. W jej opinii, obok takich zjawisk jak stopniowe zanikanie fast fashion czy wzrost popularności zakupowych rozwiązań informatycznych (np. aplikacje), coraz częściej uzyskiwać będziemy niezbędne informacje dot. sklepowych ofert jeszcze przed wybraniem się do sklepu – np. poprzez tzw. wirtualny spacer, aby zminimalizować czas przebywania w placówkach handlowych, tym bardziej, że cały czas dużym uznaniem cieszyć będą się produkty klasy premium.

Wskazuje też, że np. w aptece czy drogerii mamy do czynienia z tym samym klientem. Przychodzi on tam jednak w innym celu. Musi czuć przede wszystkim, że znajduje się w bezpiecznej przestrzeni i w związku z tym obsługa roztoczy nad nim opiekę, udzielając mu profesjonalnej i rzetelnej pomocy.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.205.93.2
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!