PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Doug Stephens na Property Forum: Internet jest nowym centrum handlowym

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 14 wrz 2020 14:32

Teraz to internet daje korzyści, które zapewniały nam centra handlowe. Zasadniczo jest nowym centrum handlowym, które jest większe niż jakiekolwiek faktyczne centrum handlowe. Zatem, aby centra handlowe zachowały swoje znaczenie, muszą odnaleźć się na nowo, znaleźć nową wartość, którą mogą zaoferować konsumentom poza samym dostępem do produktów - uważa Doug Stephens, założyciel, Retail Prophet, którego opinii mogliśmy posłuchać podczas Property Forum 2020.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 14 wrz 2020 14:32

Centra handlowe przetrwały apokalipsę handlu detalicznego. Jednak koronawirus nadal stanowi zagrożenie klęską. Czy jest to tylko chwytliwy nagłówek, czy coś w tym naprawdę jest?

Musimy zdać sobie sprawę, że istnieje szerszy kontekst odnośnie tego, dokąd zmierza sektor detaliczny na świecie. Najprościej ująć to w ten sposób, gdybyś udała się na dowolny róg ulicy lub praktycznie do jakiegokolwiek kraju rozwiniętego na świecie, czy to w Nowym Jorku, San Francisco czy Warszawie, i spojrzałabyś na handel wokół ciebie, to 99% wszystkiego, co widzisz, powstało w XX wieku, a w Warszawie może nawet wcześniej. Jednak był to handel gwarantujący sukces w innym okresie historycznym. Dziś znajdujemy się w XXI wieku i znaczna część tego handlu nie była tworzona z myślą o tym, aby zagwarantować sukces w obecnych czasach. Zatem Koronawirus faktycznie popchnął nas jeszcze bardziej w erę cyfrową, co oznacza, że opuszczamy przemysłową erę handlu detalicznego.

Co ważne, funkcją handlu detalicznego w erze przemysłowej było udostępnianie produktów konsumentom, a więc centrum handlowe było tak naprawdę analogową wersją internetu, jeśli cofniemy się o 30 lub 40 lat wstecz. Było ono miejscem, w którym spotykałeś się z rodziną i przyjaciółmi, gdzie chodziłeś, aby dowiedzieć się jakie są nowe trendy czy nowe style. Centra handlowe były bardzo podobne do Amazona lub Alibaby, gdyż wszystko czego mogłeś zapragnąć, można było tam znaleźć.

Jednak teraz to internet daje te korzyści, które zapewniały nam centra handlowe. Zasadniczo Internet jest nowym centrum handlowym, które jest większe niż jakiekolwiek faktyczne centrum handlowe. Zatem, aby centra handlowe zachowały swoje znaczenie, muszą odnaleźć się na nowo, znaleźć nową wartość, którą mogą zaoferować konsumentom poza samym dostępem do produktów. Oznacza to, że muszą teraz postrzegać siebie jako coś innego, bardziej jako branżę rozrywkową i hotelarską, a nie po prostu jako branżę nieruchomości komercyjnych. Jest to więc coś więcej niż cyfryzacja doświadczeń, które mamy w centrach handlowych, jest to przede wszystkim ponowne przeanalizowanie celu społecznego, jaki mają centra handlowe i mogą one oczywiście podjąć się takiej zmiany. Wówczas wiele z nich może przetrwać, ale jest to znacząca zmiana pod względem tego, co dostarczają obecnie konsumentom.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!