Douglas dba o pozycję lidera

Douglas przygotował dla swoich klientów serię wydarzeń na jesień. Na przełomie września i października w wybranych salonach odbędą się trzy eventy: Akademia Makijażu Douglas, Douglas Beauty Street i Instytut Pielęgnacji Douglas. W ramach programu zaplanowano spotkania z ekspertami z branży kosmetycznej, współpracującymi z siecią.
Pozycjonowanie się jako specjalisty na światowym rynku kosmetycznym jest częścią strategii firmy, która określa siebie jako europejskiego lidera w swojej branży.
Pierwszy salon Douglas pojawił się już w 1821 roku w Hamburgu. Dziś sieć posiada około 1700 salonów w 19 krajach europejskich. W Polsce znajduje się obecnie 115 perfumerii pod tym szyldem.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (42%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.