Marka Duka, sieć sklepów wyposażenia kuchennego, rozszerza swoją działalność o rynki zagraniczne – do tej pory marka otworzyła już sklepy stacjonarne w znanych europejskich miastach, między innymi w Berlinie, Amsterdamie i Londynie. Następnym etapem jest promocja sklepów online na terenie Niemiec, Holandii i Anglii w ramach planu międzynarodowego rozwoju brandu Duka, któremu zależy na dotarciu do szerokiego grona odbiorców.
W ostatnich tygodniach zrealizowano plan otwarcia sklepu e-commerce w Niemczech. Celem projektu jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców, zdobycie nowych Klientów, co przełoży się na wzrost sprzedaży produktów zarówno on-line, jak i off-line, oraz wzmocnienie wizerunku marki. Podobne założenia mają projekty dla Holandii i Anglii.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (83%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze