- Centra handlowe zazwyczaj są najlepiej przystosowane do otwarcia klubu fitness pod względem infrastruktury technicznej. Ich atutem jest również lokalizacja – zwykle oferują łatwe dotarcie komunikacją miejską oraz udogodnienia w postaci miejsc parkingowych. Budynki biurowe z kolei zapewniają naturalną bazę klientów, a także oczekiwaną widoczność klubu z zewnątrz i dobry dostęp. W obu przypadkach jest to sytuacja typu win-win, z której korzyści czerpiemy zarówno my, jak i właściciel nieruchomości - mówi Richard Keen, CEO CityFit. 

W 2017 roku CityFit otworzyła pięć nowych klubów, w tym roku dwa kolejne. W planach są następne otwarcia m.in.w Poznaniu, Gdańsku, Warszawie i Lublinie.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (34%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL