Dwa miliony klientów w Atrium Felicity

Przez pierwsze 100 dni od otwarcia, Atrium Felicity w Lublinie odwiedziło ponad 2 miliony mieszkańców Lublina i regionu.
- Naszym głównym celem przy tworzeniu Atrium Felicity była odpowiedź na potrzeby klientów - dostarczenie najwyższej jakości powierzchni handlowej z kompleksową ofertą najpopularniejszych na polskim rynku marek, w atmosferze sprzyjającej komfortowi zakupów - mówi Magdalena Durczyńska, dyrektor Atrium Felicity.
- Popularność centrum, mierzona tak naprawdę krokami naszych klientów świadczy, że to zadanie zrealizowaliśmy z pełnym sukcesem. Pierwsze sygnały jakie otrzymujemy od najemców również świadczą o satysfakcji z wyboru tej lokalizacji - dodała.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (43%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.