Inwestor zgłosił się do biura projektowego The Space z bardzo konkretną wizją – chciał stworzyć miejsce stylizowane na lata 20. XX wieku. Lokalizacja restauracji również nie była wybrana przypadkowo – chodziło o klimat nie tylko w środku, ale i na zewnątrz. W całym koncepcie pojawiło się wiele odwołań historycznych zaczynając od menu, strojów kelnerów, ich język kończąc na neonie, stylizowanych Warszawą i jej herbem. Architektom zależało na stworzeniu projektu wnętrz, które wprowadzi w klimat dawnej Warszawy, ale zachowa elementy współczesności. Zarówno inwestor, jak i architekci wiedzieli, że wszystko musi być spójne z pierwotnym pomysłem, a finalnie nie może z tego wyjść nic przerysowanego czy karykaturalnego.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (79%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL