– Jednym z ciekawych elementów, jakie zostały wprowadzone do Galerii Młociny na etapie projektowym przez zespół Echo Investment i EPP jest stworzenie odpowiednio zaaranżowanej przestrzeni, dedykowanej dla modowych marek. Na poziomie +1 udało się stworzyć miejsce idealne do ekspozycji najnowszych trendów i kolekcji. Jednym z jego wyróżników są imponującej wielkości, bo aż 7,5 metrowe, szklane witryny. Między innymi tą przestrzeń wypełni swoją obecnością sieć Carry. Ta popularna, polska marka, zajmie łącznie na dwóch kondygnacjach powierzchnię blisko 1,9 tys. mkw. i zaproponuje klientom pełny asortyment czyli zarówno ofertę damską, męską, jak i dziecięcą - mówi Tomasz Domoń, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (63%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL