Ponad 2,5 tys. mkw. dodatkowej powierzchni najmu oraz damskie marki modowe to efekt zakończonej przebudowy Outletu Białystok. Od 27 listopada oferta handlowa wzbogaciła się m.in. o salony takich firm jak: Monnari, Molton, Top Secret, Bestseller, 4 Home and Kitchen, perfumerię Amora oraz supermarket biżuteryjny Golden Place.

Uatrakcyjnieniu tenant-mix Outletu Białystok towarzyszy także modernizacja obiektu - gruntownie przebudowano całe skrzydło budynku przystosowując lokale do potrzeb nowych najemców. Uroczyste otwarcie powiększonego Outletu Białystok (ponad 15 tys. mkw. GLA) odbędzie się 27 listopada.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (48%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL