PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Dwucyfrowy wzrost liczby klientów na koncie Jurajskiej

Dwucyfrowy wzrost liczby klientów na koncie Jurajskiej
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 maj 2019 08:37

Galerii Jurajskiej przybywa klientów. I nie są to już tylko jednocyfrowe wzrosty. W kwietniu centrum handlowe zanotowało aż 13,5 proc. przyrost liczby odwiedzających w stosunku do kwietnia 2018 roku. Jest to jak dotąd najlepszy wyniki częstochowskiej galerii w 2019 roku i jeden z najlepszych w ostatnich miesiącach.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 maj 2019 08:37

Co ciekawe, w tym samym czasie rynek obserwował dalszy spadek liczby klientów. Tylko w kwietniu w centrach handlowych w całej Polsce odnotowano 2,2-procentowy odpływy odwiedzających, w porównaniu do tego samego miesiąca przed rokiem – podaje Footfall Index. Sam trend spadkowy utrzymuje się już na rynku od ponad roku.

- Wyniki, jakie osiąga Jurajska, są dziś więcej niż zadowalające. Przede wszystkim dlatego, że są w kontrze do negatywnego trendu panującego na rynku. Widać to było już w podsumowaniu 2018 roku, który zakończyliśmy na plusie, ale także w wynikach I kwartału 2019, który zamknęliśmy z 6,7% wzrostem liczby klientów – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

- W kwietniu kontynuujemy i jeszcze bardziej umacniamy ten pozytywny dla Jurajskiej trend. Tym samym stajemy się jednym z nielicznych centrów handlowych w Polsce, które pomimo obowiązywania ustawy o zakazie handlu w niedzielę i święta obserwuje u siebie wzrost frekwencji – dodaje.

Klienta przyciąga oferta, także w niedzielę

Jak podkreśla Borecka-Suda, za sukcesem stoi przede wszystkim odświeżona w ostatnich latach oferta galerii. I faktycznie, Jurajska jest dziś w 100 proc. wynajęta, a jej tenant-mix zamyka się z liczbą aż 200 sklepów, z czego blisko połowę stanowią najpopularniejsze w Polsce marki modowe. Galeria ma także najszerszą w tej części woj. śląskiego ofertę jubilerską, wyposażenia wnętrz, usług, sportową oraz zdrowia i urody.

Nie bez znaczenia dla wyników jest także oferta rozrywkowa, gastronomiczna i rekreacyjna. To właśnie wokół niej galeria stworzyła Niedzielne Centrum Rozrywki. Projekt ten, przyciągający klientów ofertą ponad 100 atrakcji i co tygodniowymi wydarzeniami, od początku 2019 roku zapewnia Jurajskiej stały wzrost liczby odwiedzających w niedziele wolne od handlu.

- Oferta Jurajskiej wciąż się rozwija. I chociaż jesteśmy wynajęci w 100%, nadal pracujemy nad tym, aby nasz tenant-mix był świeży, ciekawy i kuszący dla klienta. Dbamy o to, aby miał on w swoim zasięgu wszystkie niezbędne, najpopularniejsze dziś w Polsce brandy – mówi Borecka- Suda.

Galerię odwiedzają dziś nie tylko mieszkańcy Częstochowy i okolicznych powiatów, ale także mieszańcy dalej położonych miast z województwa łódzkiego, a nawet opolskiego. Centrum stało się także popularnym miejscem przystankowym dla osób poruszających się wzdłuż trasy DK1.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.22.132
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.