Dynamiczny rozwój Carrefoura
Carrefour posiada obecnie ponad 500 sklepów franczyzowych na terenie całej Polski. Na koniec ubiegłego roku było ich 468, co oznacza, że w ciągu pięciu miesięcy sieć powiększyła się o ponad 32 placówki.
Rocznie otwieranych jest ok. 100 placówek franczyzowych - w 2013 sieci przybyło ich 111.
Sieć zapoczątkowała niedawno ogólnopolski cykl paneli dyskusyjnych pod hasłem „Jak poprawić wyniki sklepów osiedlowych”. Gośćmi pierwszego spotkania w Warszawie byli przedsiębiorcy z woj. mazowieckiego prowadzący działalność w handlu detalicznym.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
W swoim założeniu, panel w Warszawie oraz następujące po nim spotkania w Krakowie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu, pozwolą przedstawicielom Carrefour Polska prowadzić otwarty dialog z polskim segmentem małego biznesu, a także przedstawić argumenty świadczące na korzyść wyboru franczyzy sklepu typu convenience, jako skutecznego formatu dla rozwoju działalności.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.