PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Dyrektor Auchan Polska: Mamy w portfelu 20 projektów do realizacji

Dyrektor Auchan Polska: Mamy w portfelu 20 projektów do realizacji
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 30 mar 2011 14:08

- Budowa centrum handlowego w Polsce, w takim kształcie, jak my je realizujemy wymaga pracy od 3 do 7 lat. Jeśli procesy administracyjne byłyby w Polsce prostsze, moglibyśmy rozwijać się szybciej - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Szeib, dyrektor generalny Auchan Polska.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 30 mar 2011 14:08

7 września, 2010 r. Marek Szeib objął funkcję dyrektora generalnego Auchan Polska, zastępując Philippe Gracia, który został mianowany dyrektorem ds. Zasobów Ludzkich Grupy Auchan. Marek Szeib jest związany z Auchan w Polsce od ponad 17 lat. Był jednym z pionierów otwierających sklep Auchan w Piasecznie pod Warszawą. Przed objęciem funkcji dyrektora generalnego w Auchan Polska pełnił odpowiednio funkcje dyrektora sklepu Auchan na Modlińskiej w Warszawie, dyrektora sklepu Auchan w Swadzimiu koło Poznania, a ostatnie cztery lata pracował na stanowisku dyrektora ds. Zasobów Ludzkich Auchan Polska i Coacha.

- Mamy w naszym portfelu 20 projektów, jesteśmy cierpliwi i zdeterminowani, więc je zrealizujemy. Naszym atutem jest to, że Auchan to firma rodzinna, która nie jest notowana na giełdzie. Daje nam to trochę więcej czasu, ale przede wszystkim więcej przekonania w ten model rozwoju - dodaje Marek Szeib.

Według prezesa Auchan dla hipermarketów jest ciągle miejsce na polskim rynku i firma ma duży potencjał do rozwoju. - Mamy zaufanie do naszego modelu rozwoju. Nie wydaje mi się aby rynek hipermarketów był nasycony. Poza tym mamy dużą rezerwę w gruntach, która gwarantuje nam dalszy nasz rozwój. Możemy to robić na różne sposoby, czy to otwierając nowe, czy też powiększając już istniejące sklepy i galerie. Tak właśnie będziemy działać w Piasecznie, gdzie nastąpi rozwój galerii i hipermarket do 50 tys. mkw. - wyjaśnia dyrektor generalny Auchan Polska.
Jednocześnie dyrektor zaznacza, że jasnym jest że w przypadku hipermarketów, czyli dużego formatu sklepu o wiele trudniej jest osiągnąć rentowność, ponieważ wymaga to od operatora większego poziomu profesjonalizmu.

- To z pewnością dlatego inni aktorzy na rynku są skoncentrowani na innych formatach, które jest łatwiej i szybciej rozwijać. Naszym zdaniem hipermarket, który towarzyszy centrum handlowemu daje pełną odpowiedź na potrzeby konsumentów, gdyż oferuje im większy wybór, a dla naszych dostawców daje większe możliwości ekspozycji ich produktów. Zresztą, rozwój Centrów Handlowych Auchan jest często dodatkowym źródłem uzupełniającym infrastruktury konieczne lokalnym społecznościom i silnie przyczynia się wpływom z podatków od nieruchomości - tłumaczy Marek Szeib.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

  • geniusz 2011-08-10 22:50:53
    ale brednie, geniusz normalnie
  • Roman 2013-05-07 20:34:24
    Cwaniaki! Od wielu lat byłem stałym klientem Auchan w Bielsku-Białej. Ostatnio nie poznaję tek firmy i noszę się z zamiarem przejścia - jako klient - do Biedronki. ceny skoczyły w górę. Np. wczoraj w drogim do niedawna Realu pomidory były po 5.99 a w Auchan po ok. 10 zł.
  • poznanianka, b. klientka 2014-04-28 19:14:09
    Poprosimy o nowy sklep na Jeżycach - Ogrodach. Bardzo by sieęprzydał, zwłaszcza od kiedy zabrano nam autobus dojazdowy /mógłby startowac z byłego miejsca i kosztować np. 2 złote...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.220.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!