Dyskont w porfelu H&M. Nowa marka dla łowców okazji już na rynku


Dwa tygodnie temu Grupa H&M otworzyła w Szwecji sklep pod nową marką. Dyskontowy Afound - jak zapewnia Karl-Johan Persson, CEO koncernu - został bardzo dobrze przyjęty zarówno w sklepie, jak i online.
Pierwszy sklep Afound ruszył w Sztokholmie - działa przy jednej z najważniejszych ulic handlowych w Skandynawii. Z kolei sklep w Malmö znajduje się w samym sercu miasta, w zabytkowej kamienicy, gdzie zajmuje dwa piętra. Oba sklepy prezentują wyselekcjonowany asortyment marek - i to nie tylko tych z portfela H&M. Koncern podpisał - do tej pory - umowy z ponad 60 podmiotami.
- Skupiliśmy się zarówno na rozwoju sklepów stacjonarnych, jak i platformy e-commerce - mówił Mattias Ekberg, dyrektor kreatywny, Afound. - Niektórzy mogą Afound uważać za outlet, ale naszym celem jest, aby klient mógł dokonywać zakupów w raju dla łowców promocji.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.