PARTNERZY PORTALU


Dyskonty nie ścigają się już wyłącznie na ceny, ale też na jakość produktów

  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 03 sie 2012 09:37

Właściciel Biedronki, firma Jeronimo Martins oraz jej konkurent Lidl przez pierwszych sześć miesięcy 2012 r. wydały na reklamę ponad 250 mln zł. Dyskontom bardzo zależy, by nie traktować ich dłużej jak dyskonty, dlatego nie szczędzą wydatków na reklamę pokazująca wysoką jakość ich produktów. Zdaniem ekspertów, jesteśmy świadkami powstawania specyficznego formatu - dyskontu premium - informuje Puls Biznesu.

  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 03 sie 2012 09:37

Jak podaje Puls Biznesu, z zestawienia przygotowanego przez Kantar Media wynika, że Biedronka odpowiada za 51,5 proc. wydatków na reklamę. Lidl natomiast w pierwszym półroczu wydał 121,5 mln zł, czyli niecałe 8 mln zł mniej od Jeronimo Martins. W drugim półroczu raczej nie będzie gorzej - niemiecka sieć właśnie oficjalnie odpaliła kampanię reklamową z kucharzami Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim. Sieć już wcześniej postanowiła zerwać z wizerunkiem taniego dyskontu. Także Biedronka nie szczędzi wysiłków na zmianę swojego wizerunku - inwestuje w remonty i potężną kampanię telewizyjną.

Eksperci oceniają, że taka polityka sprawdza się, bo Polacy aspirują do lepszego stylu życia, jednak z drugiej strony muszą ograniczać wydatki. Ponadto, dzięki wysiłkowi włożonemu w zmianę wizerunku, do Lidla i Biedronki zaczęli zaglądać klienci z zasobniejszym portfelem. Zdaniem ekspertów, nad Wisłą rodzi się specyficzny na europejskim tle segment - dyskont premium, tańszy niż delikatesy, ale oferujący podobne produkty - czytamy w Pulsie Biznesu.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.56.11
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!