PARTNERZY PORTALU


Dzięki nowym technologiom LPP chce urosnąć o połowę

Dzięki nowym technologiom LPP chce urosnąć o połowę
Salon Reserved w Centrum Handlowym Forum w Gdańsku. Fot. LPP
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 cze 2018 10:44

10,5 mld zł przychodów w 2021 r. – taki cel strategiczny stawia sobie polski producent odzieży. Motorem napędowym rozwoju LPP ma być m.in. działalność e-commerce. Dziś udział sprzedaży internetowej w całości przychodów gdańskiej firmy wynosi 8 proc. Za trzy lata ma sięgać 20 proc. Równolegle LPP rozwija dalszą sprzedaż według koncepcji omnichannel, czyli połączenia tradycyjnych salonów ze sprzedażą w internecie.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 cze 2018 10:44

W 2017 r. wartość sprzedaży LPP wyniosła ponad 7 mld zł. W ciągu najbliższych trzech lat firma chce zwiększyć swoje przychody o ponad połowę tak, aby w 2021 r. osiągnęły one poziom 10,5 mld zł.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (98%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (6)

  • michal 2018-06-13 13:14:59
    Jak zwykle poprzeczka postawiona wysoko, cele jak najbardziej do osiągnięcia jeśli utrzymają kurs na sprzedaż online.
  • Pacz 2018-06-13 14:49:54
    Plany ambitne, ale spółka dobrze się rozwija i trafnie inwestuje, więc jak najbardziej do zrobienia.
  • azzy 2018-06-15 14:44:14
    Ciekawe inwestycje na horyzoncie znowu mogą się opłacić, ostatnio LPP ma dobrą passę.
  • Owca 2018-06-15 15:04:24
    To wszystko naprawdę robi duże wrażenie. W zasadzie poza rozpoznawalnością na świecie, a wierze, że na to przyjdzie jeszcze pora to ta firma to ten sam poziom co te wszystkie zachodnie, a może i nawet wiele wyprzedza pod względem organizacyjnym. Jeśli zastosują innowacyjne rozwiązania w salonach nim zrobi to konkurencja to czapki z głów.
  • slawke 2018-06-20 22:39:19
    Widząc to jak dynamicznie firma rośnie to jest to bardzo realne założenie.
  • Wronka 2018-06-22 14:53:33
    Przyszłość zapowiada się niezwykle obiecująco dla klientów, zwłaszcza jeśli chodzi o zastosowanie nowoczesnych technologii w salonach.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.56.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!