Dzień Dziecka w centrum handlowym – najnowsze trendy


Centra handlowe chcą przyciągać nie tylko przecenami czy promocjami, ale także działaniami organizowanymi na rzecz określonych grup mieszkańców. Dzień Dziecka jest jedną z okazji, którą można wykorzystać do kreowania pozytywnego wizerunku obiektu.
Centra handlowe coraz częściej aspirują do miana aktywnego członka lokalnej społeczności. A dobrze zarządzane obiekty handlowe zawsze starają się wykorzystać wszelkie święta i okazje do zorganizowania atrakcyjnego eventu. Sposób realizacji takiego wydarzenia jest ograniczony budżetem, jakim dysponuje zarządca, ale jego sukces zależy przede wszystkim od wyobraźni, kreatywności i obserwacji aktualnych trendów.
Dobry zarządca to skarb
Kierunek rozwoju centrum handlowego często nadaje jego zarządca, który dba nie tylko o marketing ale też o PR i całość wydarzeń wpisanych w działalność obiektu handlowego.
- Warto takie zadanie powierzyć fachowcowi – radzi Marta Mikołajczyk-Pyrć, Portfolio Manager w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Savills. – Odpowiednia osoba zarządzająca obiektem jest w stanie zapewnić pełną obsługę, od wsparcia w budowaniu wizerunku po prowadzenie skutecznego marketingu centrum handlowego. Marketing w tym wypadku to nie tylko reklama ale także ciekawe i inspirujące akcje i wydarzenia, często wyznaczające trendy na rynku.
Edukacja na wesoło
Sprawdzonym już elementem wydarzeń skierowanych do dzieci są aktywności z elementami edukacji. Pobudzają wyobraźnię i ciekawość dzieci, uczą przez zabawę i zawsze dobrze prezentują się w programie eventu. Rodzice zachęcają dzieci do udziału w tego typu zajęciach, wychodząc z słusznego założenia, że ich pociechy wyniosą wartościową wiedzę. Galeria Corso w Świnoujściu w ramach tegorocznych obchodów Dnia Dziecka przygotowała idealne połączenie tradycyjnych animacji z elementami edukacyjnymi, w postaci pokazów i warsztatów szalonego naukowca.
- Dzieci dowiedzą się jak zrobić lody z ciekłego azotu lub płonącą wodę a także wezmą udział w interaktywnych warsztatach naukowych – zaprasza Sandra Wnuk, zarządzająca galerią.
Tego typu wydarzenia dynamicznie się rozwijają. Niejedno centrum handlowe stawia na edukację organizując też bardziej rozłożone w czasie akcje, jak np. wystawa dinozaurów czy wystawa owadów.
Dzień Dziecka i mali szefowie kuchni
Wiemy, że dzieci lubią bawić się w kuchni - dzięki modzie na programy kulinarne wiemy też, że maluchy potrafią świetnie gotować. Centrum handlowe Ferio Wawer w Warszawie wykorzystało popularność programów kulinarnych i z okazji Dnia Dziecka ogłosiło konkurs kulinarny dla dzieci „Mali Szefowie Kuchni”, rozgrywany w dwóch kategoriach wiekowych.
- Stawiamy na współpracę z lokalną społecznością, dlatego do udziału w wydarzeniu zaprosiliśmy dzieci ze szkół i przedszkoli dzielnicy Wawer. Dzieci w małych grupach będą gotowały dla jury i naszych klientów, rywalizując o nagrody i tytuł „Małego Szefa Kuchni”. Finał konkursu odbędzie się w weekend 4-5 czerwca – mówi zarządzająca Ferio, Katarzyna Kucybała.
- 1
- 2
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.